Installatie bestuur CIE ARIMATEA d.d. 6 augustus 2012

De felicitaties aan het nieuwe bestuur van Cie Arimatea: Gurip Salim, Hendrik Dipodrono, Hendrik Alisentono, Cornelus Hardjopawiro, br. Djojomoenawi, Soenario Hirosemito. Cie Arimatea als de werkarm van de Stichting Pekabaran Injil PUAS helpt bij het proces van de overlijding tot de uitvaart.

Radio Kabar Katresnan

Een Christelijke Radio station in Suriname opgericht door de stichting PUAS. We zijn te beluisteren op stichtingpuas.sr. Blijf ons volgen op www.stichtingpuas.sr. Registreer via de shoutbox of op Facebook en laat de hele wereld weten dat u ook luistert naar Radio Kabar Katresnan RK2 in Suriname, Paramaribo. Of deel de link met een ieder waarvan u denkt een bemoediging nodig te hebben met ' De Goede Boodschap '.

De Sabtu Bungah Kinderclub - OCC project

Op zaterdag 21 april hebben wij een geslaagde Kinder Evangelisatie Feest gehad met 47 kinderen te Meerzorg op onze ' Sabtu Bungah Kinderclub '. Bij deze gaat het om het OCC project (Operation Christmas Child). Moge de Here al deze kinderen leiden in hun verdere leven.

Gemeente PUAS 8 jaar

Op 11 april 2012 heeft gemeente PUAS het 8-jarig bestaan gevierd met een gezellige avond.

PUAS mini opbouw kamp april 2012

Onze TFC ( Teens For Christ ) waren voor 3 dagen naar hun opbouwkamp. Thema: " VERKERING ". Moge onze Here hun nog meer wijsheid & inzicht geven.